måndag 18 februari 2013

Vecka 7

Det blev väl okej den här veckan, med tanke på allt. Sjukt barn, liten känning av sjukan själv och jobb och så. Två gånger är ju mitt mål. Helst tre egentligen, men officiellt är jag nöjd med två. Så okej! Det jag däremot inte är nöjd med är att mina goda intentioner med plankan och armhävningarna liksom bara... försvann. Puff. Upp i rök. Vad hände där?

Torsdag
Bodybalance. Jag har insett att jag numera har motionsförmåner från jobbet! Hurra! Några eftermiddagar per vecka är det olika pass som är öppna för stadens anställda, passligt på väg hem från jobbet. Eller, jag kan tänka mig att det är onödigt tidigt för många som har mer bundna arbetstider, men med min läsordning både den här och nästa period passar det mig fint. Så, nu tänkte jag försöka få in ett pass Bodybalance i veckan!

Lördag
Mixed power hour. Lika bra som det brukar vara! Och för en gångs skull hade träningen faktiskt en uppiggande effekt på mig, annars brukar jag mest vilja somna efter ett tungt pass.


Snart borde jag verkligen damma av skidorna... en enda gång hittills i vinter är inte okej, inte när jag egentligen tycker det är roligt! Nästa vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar