söndag 3 februari 2013

Vecka 5

Nåjanä. Den här veckan har jag väl inte mycket att skryta med heller - men jag skriver ett inlägg i alla fall, och det tycker jag åtminstone att jag borde få ett par poäng för!

Måndag
Måndagsmotion + barnjumppa för Arvid. Än en gång jumppa med tanterna, än en gång lika malplacerad. Och jag tänker att jag nog borde försöka få onsdagarna att passa istället. Men än en gång - visst kändes det bra i kroppen ändå!

Men sen: sen fylldes resten av veckan, både dags- och kvällstid, av jobb. Och när helgen kom hade den med sig en förkylning. Än så länge har den inte blivit så illsinnad, men med ont i halsen och tungt huvud blev jag ändå lat och har låtit min kropp slappna av. Men ska vi försöka en gång till med "ny vecka, nya tag"? Yes, nu kör vi, och hoppas att förkylningen backar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar